Selgusid võitjad kampaanias
Veebruaris, märtsis ja aprillis kestis verekeskuse ja Overline Marketingi koostöös kampaania, mille raames julgustasime töökollektiive tulema ühisele vereloovutusele. Lisaks hea tegemisele ja sellest saadavale mõnusale enesetundele loosisime välja kingitused kõikide nende ettevõtete vahel, kelle vähemalt 3 töötajat kampaania raames vereloovutusele registreerusid ja verekeskusesse Ädala tänaval või DoonoriFoorumisse verd loovutama ka tulid. Kingituseks pani Overline Marketing välja 50 000 krooni (10×5000 kr/tk) väärtuses reklaamikampaaniaid Google otsingumootoris.
Nüüdseks on loosivõitjad selgunud:
– Puhastusimport OÜ
– Eesti Kohtuekspertiisi Instituut
– Veeteede Amet
– Arco Vara
– KLG Eesti
– Sanoma Baltics
– Ehitus Service
– Usesoft
– Väätsa Agro
– Tikandikoda
Overline Marketing võtab käesoleva nädala jooksul võitjatega ühendust.
Täname südamest kõiki kollektiive, kes vereloovutusele tulid ning maailma paremaks muutsid!