Regionaalhaigla pälvis Kuldmuna konkursil kolm võidumuna
Reede, 12. mai õhtul toimus Estonia kontserdisaalis järjekorras 25. Kuldmuna suurejooneline gala. Tänavuse loovkonkursi võidumune jagati meeleoluka sündmuse raames välja nii reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse kui ka üritusturunduse valdkonna silmapaistvamatele tegudele ja tegijatele. Regionaalhaigla verekeskus noppis galalt kaks Kuldmuna ja ühe Pronksmuna.
Regionaalhaigla verekeskus pälvis Kuldmuna kampaaniaga “Veri kaubaks” “Ostukoha (POS) reklaam” ja “Trükireklaam” kategoorias ning Pronksmuna “Sotsiaalkampaania” kategoorias. Kõikide kampaaniate autor on reklaamiagentuur Tabasco, kes ühtlasi pälvis aasta reklaamiagentuuri tiitli.
Regionaalhaigla kommunikatsioonispetsialist Elina Riispapi sõnul on tänavu võidetud munad eriti magusad, sest sel aastal esitati Kuldmuna konkursile rekordarv töid. “Parimad kampaaniad sünnivad heast sünergiast agentuuriga – saan tänada Tabasco reklaamiagentuuri julgete ideede ja panuse eest. Me kampaaniad on väga väikese eelarvega, aga kõik ideed saavad teostatud ja seeläbi saavad me head kolleegid Eesti haiglates elupäästva vereülekandega iga päev inimelusid päästa,” lisas Riispapp.
1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem Turundajate Liidu kätte läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Juba 25. korda toimunud Kuldmuna on Eesti kõige vanem ja olulisim turunduskommunikatsiooni konkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.
Kõikide võidutöödega saab tutvuda: https://defol.io/kuldmuna/2023/finalists