Verekeskuse kampaania võitis selge sõnumi auhinna

PERH_FB_Insta_1080x1080px_428. oktoobril kuulutati välja 2022. aasta selge sõnumi võistluse auhinnad. Regionaalhaigla verekeskuse kampaania “Aita toime tulla verevähiga – tule doonoriks” pälvis auhinna kategoorias parim selge sõnumiga tarbepilt.

“Aita toime tulla verevähiga – tule doonoriks” kampaania kutsus Regionaalhaigla ellu koostöös Eesti Hematoloogide Seltsiga, teostas reklaamiagentuur Tabasco. “Kampaania ootamatu lahendus provotseerib, tõmbab tähelepanu ning paneb loodetavasti ka tegutsema ja doonoriks olema,” märkis EKI turundusjuht Gerly Tuisk.

Tarbepildi kategoorias märgiti ära ka Rimi Eesti, La Muu, Toidupanga ja Vaas OÜ ühistööna sündinud video “Päästetud banaanidest jäätis” ning tasuta lasteabitelefoni 116111 plakat, mille looja on disainiagentuur Ruum 414.

2022. aasta selge sõnumi auhinna võistlustöid hindas Eesti Keele Instituudi, Eesti keeletoimetajate liidu, Euroopa komisjoni, turundajate liidu, Eesti kommunikatsioonijuhtide liidu, Tartu Ülikooli, riigikontrolli, disainiagentuuri Ruum 414 ja OÜ Spurt esindajatest koosnev žürii.

Selle aasta võistlusele esitati 86 tööd. Loe rohkem siit.